Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Love AIK-aren - 18 maj 2009 16:18

Inse även om AIK sjunger hat sånger så gör inte alla det Black Army kanske är lite orsportsliga men det är också Bugårdens klack.Tillexempel jag är inte orsportslig jag förstår varför dom kastar bananskal på Toray vi ogillar dom som står i ett soppigt lag fattat?Bugården har också hatramsor.Tillexempel Måns är orsporstlig och Eddi Geggi blablabla för dom söger att alla AIK are är orsportsliga.AIK vinner 3 - 0 idag 1 tabbe av Toray soppan.Tjao

/Love AIK-aren

Av Love AIK-aren - 18 maj 2009 15:00

I kväll ska jag gå på AIK vs DIF det ska bli kul.Hoppas det inte är lika regnigt som nu hoppas!!Jag ska gå med en kompis Andre som är Bugårdare men jag är solklart en trogen AIK-are inte otrogen AIK-are hahaha!!Min kompis Måns tippar att Bugården vinner med 100 - 0 omöjligt.Men AIK kan vinna med 100 - 0 är det omöjligt?Jag tror inte det vad tror ni?Jag ska sitta i norra läktaren alltså Norrastå och skrika alla hat sånger om Bugården t ex Vad är det som luktar så jävligt vad är det som luktar som skit vad är det som luktar så jävligt jo det är en apa i bur Bugå`n Bugå`n Bugå`n är fulast i stan fyfan Bugå`n Bugå`n Bugå`n är fulast i stan fyfan det var en liten truddilutt.Här kan ni se några snygga mal som AIK har gjort t ex mot Barcelona coolt.

http://www.youtube.com/watch?v=ZZd-fqxnRJs



 -

tjao

/Love AIK-aren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards